dilluns, 5 de juliol del 2010

Benvinguts nouvinguts


Benvinguts al blog de "A l'estiu, Barcelona t'acull" un projecte que es desenvolupa dins del programa d’acompanyament al reagrupament familiar de l’Ajuntament de Barcelona i es porta a terme amb la col·laboració del Consorci de Biblioteques de Barcelona, el Consorci d’Educació de Barcelona i la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya i on els protagonistes són joves nouvinguts a la ciutat de Barcelona durant el mes de juliol i agost del 2010.

7 comentaris:

  1. hola bon dia em dic percy i sóc de Bolivía i estic a la biblioteca del poblenou.
    lo q mas me gusto hasta ahora es los amigos q conoci y q siempre tenemos excursiones para conocer la bella cuidad de bacelona por ejemplo la salida al parque de bomberos q estuvo estupendo y nos dieron unas mangeras para poder tirara chorros de agua casi todos nos mojamos, tambiem nos fuimos a la playa de ploblenou y atrapamos una medusa super gigante.
    Como ami me gusta conocer mas amigos esta oporunidad es muy buena,me despido con un fuerte abrazo y hasta otra ocasión adeuuuuuuuuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  2. Bon diaaa!!m (:* jo soc l'andrea i estic a la biblioteca de poblenou!!
    Uhmm me gusta el ambiente que hay aqui, bueno hasta ahorita lo que mas me gusta es irrr a la platja! i fuimos a visitar a los bomberos !!!

    Bueno no tengo mas q decir solo que em divierto mucho

    Adeu.

    ResponElimina
  3. Bon dia i bona hora! Som la Pamela de 9 anys i l'Alex de 11. Formem part de la biblio de Poble Nou.

    Pamela: " A mi me gusta mucho la biblioteca porque tengo muchos amigos aqui, soy de el Salvador. Los monitores son muy amables con nosotros y hacemos juegos que me gustan comon el policia y el asesino. Adeu Andreu..."

    Alex: "Hola, como estais? Yo bien navegando por internet, juan Carlos mi hermano tambien esta por aqui, mis compañeros y los monitores, todos juntos... Somos un grupo muy lindo, nos lo pasamos bien ,nos divertimos y compartimos bonitos momentos, ahora nos vamos todos a almorzar, asi que adeuuuuuuuu"

    ResponElimina
  4. hola. jo em dic aidaluz sóc de bolivia tinc catorce anys, visc amb la meva mare i el meu germa.

    estic molt be amb els meus amics,m'agrada les sortides que fem, m'agradat el parc de bombers,m'agraden totes els mesus companys perque son molt divertits i estic aprenent a parlar en català.els monitors son molt bones persones i alegres.

    Adeu fins un altre dia!!!

    ResponElimina
  5. hola, nosaltres som la nancy de 13anys i la sandy de 17anys.estem a la biblio de poble nou!

    nosaltres estem molt be amb els meus amics, m'agrada sortir a les platjas de ploble nou perque son molt divertits i fa molta calo!

    xD

    adeuuuu-! d=)

    ResponElimina
  6. Holaa!! ZOi Jhozy Vengo de La Biblioteca de Nou Barris
    Bueno estar aka ha zido zuperr!! XQ Tengo Dos profezoraz Muiii xvress! i divertidas ;) i He conocido nuevos amigos qon los quales puedo compartir experiencias tmb fuimos a ver a los bomberos estuvo genial ;)

    Ahora Este martes iremos a la Platjaa! ;D wiii Muxo cAlorr ;)
    ADeuu ;) Graciaz x leer mi Qomentario XD

    ResponElimina
  7. hola bon dia me llamo kevin y mi amigo se llama luis fernando. nosotros estamos en un casal de bacasiones es muy bueno estar en un casal porque tienes una oprtunidad de aprender mas cosa en este curswo aprenderas muchas cosa jugando a muchas cosas y dibirtiendote mucho de la biblioteca de nou barris

    ResponElimina