dilluns, 23 d’agost del 2010

Valoracions dels joves


Aquesta ha estat una experiència molt agradable i que les persones que van organitzar això segueixin ajudant a aquelles persones que venen des de molt lluny per trobar una vida millor i oportunitats que en el seu país d'origen no trobarien i només em queda dir gràcies per tot el que m’han ensenyat .

Paul



Tot això m’ha agradat, quan vaig venir aquí vaig emocionar-me perquè em van dir que era molt bonic, les sortides molt emocionants, boniques, gràcies a aquesta Biblioteca he conegut molts llocs que no coneixia, els agraeixo molt per tot.

Bryan



Me ha gustado todo. Me gusta mucho pintar y ser amable con todo mis compañeros y ellos conmigo y me gusta mucho como me tratan Laia y Lalo y los quiero mucho a los dos. Me gusta estar con ellos cada momento.

Camila


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada